Szanowni Państwo, Koleżanki i Koledzy!

Serdecznie dziękujemy za tak liczny udziału w XV Konferencji Naukowo-Szkoleniowej „Śląski Meeting Siatkówkowy”, która odbyła się w dniach 28-29 listopada 2024 roku w Katowicach.

Tradycyjnie podczas naszego spotkania naukowego zostały omówione wszelkie nowości w diagnostyce i terapii schorzeń oka. Grono wybitnych Ekspertów zaprezentowało i przeanalizowało podczas dziewięciu sesji tematycznych najbardziej istotne zagadnienia w praktyce okulistycznej. Obradom plenarnym towarzyszyły trzy kursy oraz warsztatowy panel dyskusyjny, które cieszyły się ogromnym zainteresowaniem.

Dziękujemy Prelegentom z Polski, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Izraela i USA za zaangażowanie, przygotowanie ciekawych prezentacji.

Autorom plakatów elektronicznych dziękujemy za zgłoszenie czternastu bardzo interesujących prac – cztery plakaty zostały wyróżnione – gratulujemy twórcom!

Dziękujemy Sponsorom i Wystawcom za przygotowanie wystawy medycznej.

W dniu 30 listopada odbyła się kolejna edycja Soboty Rezydenckiej, ale już w formacie on-line. Tematem przewodnim była tym razem Ocena i leczenie powikłań okulistycznych w chorobach ogólnoustrojowych – dziękujemy za wspólny czas przed ekranem.

Już dziś zapraszamy do Katowic – Miasta Ogrodów na kolejną edycję Śląskiego Meetingu Siatkówkowego – do zobaczenia w 2025 roku!

Z serdecznymi pozdrowieniami,

Organizatorzy

 

prof. dr hab. n. med. Sławomir Teper
Przewodniczący
Komitetu Naukowego i Organizacyjnego

prof. dr hab. n. med. Edward Wylęgała
Honorowy Przewodniczący
Komitetu Naukowego i Organizacyjnego

WAŻNE TERMINY

\

Rejestracja on-line do udziału w Śląskim Meetingu Siatkówkowym możliwa będzie do 26 listopada 2024, godz.: 15.00

\

Rejestracja on-line do udziału w SOBOCIE REZYDENCKIEJ możliwa będzie do 28 listopada 2024, godz.: 23.59

\

Niższa opłata za udział w Sympozjum obowiązywała do dnia 30 września 2024

\

Zgłoszenia do Sesji Plakatowej były możliwe
do dnia 22 października 2024

INFORMACJE

DATA I MIEJSCE

DATA ŚLĄSKIEGO MEETINGU SIATKÓWKOWEGO: 28-29 listopada 2024 

MIEJSCE: Vienna House Easy by Wyndham Katowice

Sokolska 24, 40-086 Katowice | konferencja w trybie stacjonarnym

Sobota Rezydencka – 30 listopada 2024 – Sobota odbędzie się w trybie ON-LINE

 

KOMITET NAUKOWY i ORGANIZACYJNY

Przewodniczący Komitetu Naukowego i  Organizacyjnego 
prof. dr hab. n. med. Sławomir Teper

Honorowy Przewodniczący Komitetu Naukowego i Organizacyjnego
prof. dr hab. n. med. Edward Wylęgała

Wiceprzewodniczący Komitetu Organizacyjnego:

prof. dr hab. n. med. Dariusz Dobrowolski
prof. dr hab. n. med. Anita Lyssek-Boroń
prof. dr hab. n. med. Anna Nowińska
prof. dr hab. n. med.  Dorota Tarnawska
dr hab. n. med. Adam Wylęgała, prof. ŚUM

OPŁATY

 

zakres | data do 30.09.2024 od 1.10.2024 do 27.11.2024 na miejscu
FEE SMS 650 pln 700 pln 750 pln
KURS  80 pln 80 pln 100 pln
SOBOTA REZYDENCKA 100 pln 100 pln 100 pln

OPŁATA FEE SMS OBEJMUJE:

  • udział w sesjach naukowych oraz firmowych w dniach 28-29 listopada 2024
  • udział w sesji plakatowej
  • wstęp na wystawę sprzętu medycznego i leków
  • materiały konferencyjne
  • certyfikat uczestnictwa
  • lunche oraz przerwy kawowe w czwartek i piątek, a także kolacja w czwartek

OPŁATA KURS OBEJMUJE:

  • udział w wybranym kursie (kurs 1 i kurs 3)
  • certyfikat uczestnictwa w kursie

OPŁATA SOBOTA REZYDENCKA OBEJMUJE:

  • udział w szkoleniu dla rezydentów w dniu 30 listopada 2024 – dostęp do platformy on-line
  • dostęp do materiałów VOD (wideo na życzenie) przez minimum 7 dni po zakończeniu szkolenia
  • materiały szkoleniowe

DANE DO PRZELEWU:
ALFA EVENT SP. Z O. O.

ul. Stefana Żeromskiego 62 / 2, 50-312 Wrocław

ING Bank Śląski 07 1050 1575 1000 0090 8172 8991

Tytuł przelewu: imię i nazwisko uczestnika oraz numer proformy

Wypełnienie formularza zgłoszeniowego jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu. Osobom, które się zarejestrowały jednak nie dokonały wpłaty do dnia rozpoczęcia Konferencji Organizator nie gwarantuje miejsca na Konferencji. Rezygnację z udziału w Konferencji można zgłosić wyłącznie drogę mailową, na adres: biuro@alfaevent.pl

Nota prawna: KONFERENCJA  jest skierowana tylko do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499).

ORGANIZATOR

ORGANIZATOR: Katedra i Oddział Kliniczny Okulistyki, Wydział Nauk Medycznych w Zabrzu, Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach

WSPÓŁORGANIZATOR: Fundacja POLSKA AKADEMIA OKULISTYKI

ORGANIZATOR LOGISTYCZNY: Alfa event sp. z o.o.

ZAKWATEROWANIE

Zapraszamy do rezerwacji pokoi w hotelu (miejscu konferencji):
VIENNA HOUSE EASY BY WYNDHAM KATOWICE – miejscu Konferencji 
ul. Sokolska 24  | 40-086 Katowice  | Poland

Rezerwacji można dokonywać: tel.: 32 783 8 106, e-mail: reservation.easy-katowice@hrg-hotels.com

Rekomendowane obiekty, zlokalizowane w pobliżu miejsca Konferencji:

HASŁO, które należy użyć przy rezerwacji : KONFERENCJA SMS

Hotel Mercure Katowice Centrum
ul. Młyńska 6, 40-098 Katowice
tel.: 32 797 88 00
E-mail: hb580-re@accor.com

Cena pokoju 1 os. brutto ze śniadaniem za dobę 390 PLN

 

Novotel Katowice Centrum
Aleja Roździeńskiego 16, 40-202 Katowice
tel.: 32 350 50 40
E-mail: H3377-RE@accor.com

Cena pokoju 1 os. brutto ze śniadaniem za dobę 460 PLN

Q Hotel Plus Katowice
ul. Wojewódzka 12, 40-026 Katowice
tel.: 32 740 99 40
E-mail: mkorol@qhotels.pl

Cena pokoju 1 os. brutto ze śniadaniem za dobę 450 PLN

Diament Plaza Katowice
ul. Dworcowa 9-11, 40-012 Katowice
tel.: 32 746 70 00
E-mail: katowice@hotelediament.pl

Rabat -10% od ceny publikowanej

Qubus Hotel Katowice
ul. Stanisława Moniuszki 9, 40-005 Katowice
tel: 32 778 01 00
E-mail: katowice@qubushotel.com

Cena pokoju 1 os. brutto ze śniadaniem za dobę 470 PLN

Zapraszamy do zapoznania się z informacją, co warto zobaczyć w Katowicach – Mieście Ogrodów>>

PATRONATY MEDIALNE
PATRONATY HONOROWE

 

ABSTRAKTY PLAKATÓW

Serdecznie zapraszamy do zgłaszania prezentacji plakatowych!
Ostateczny termin przesyłania abstraktów to 22 października 2024.

  1. Prace na Śląski Meeting Siatkówkowy mogą być zgłaszane w formie abstraktów do prezentacji plakatowej. 
  2. Zgłosić abstrakt do sesji plakatowej można  do dnia 22 października 2024 za pośrednictwem formularza w trybie on-line, a w przypadku problemów dopuszczalne jest także zgłoszenie abstraktu drogą e-mailową pod adres biuro@alfaevent.pl. 
  3. Nadesłane prace zostaną poddane ocenie recenzentów wybranych z grona Komitetu Naukowego Konferencji, a decyzja o ich przyjęciu i zakwalifikowaniu do prezentacji plakatowej, zostanie przesłana osobom zgłaszającym drogą elektroniczną najpóźniej do 30 października 2024.
  4. Wraz z potwierdzeniem przesłane zostaną wszelkie szczegóły dotyczące przygotowania prezentacji na Konferencję.
  5. Prace przygotowane w języku polskim i angielskim powinny być przygotowane według następującego schematu: Tytuł, Autor/Autorzy, Afiliacja (dotyczy wszystkich autorów), Streszczenie.
  6. Streszczenie powinno zawierać: Wstęp, Materiał i metody, Wyniki i wnioski. Streszczenie nie powinno przekraczać 1800 znakówm dla każdej wersji językowej.
FIRMY | WYSTAWCY

Szanowni Państwo, jeśli chcielibyście zaprezentować się, swoją Firmę, czy produkt, podczas wystawy towarzyszącej naszej Konferencji, chętnie prześlemy personalizowaną ofertę udziału.

Wystarczy napisać: biuro@alfaevent.pl, albo zadzwonić: 514837352.

REGULAMIN KONFERENCJI

Regulamin uczestnictwa w konferencji XV Śląski Meeting Siatkówkowy oraz Sobota Rezydencka

§ 1 ORGANIZATOR/TERMIN
1. Regulamin określa warunki uczestnictwa w Konferencji pod nazwą „XV Śląski Meeting Siatkówkowy” oraz „Sobota Rezydencka” organizowanej przez Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611, prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł, adres mailowy: biuro@alfaevent.pl.
2. Konferencja organizowana jest przy współpracy i na zlecenie Katedry i Oddziału Klinicznego Okulistyki, Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Polskiej Akademii Okulistyki.
3. Konferencja „XV Śląski Meeting Siatkówkowy” odbędzie się w Centrum Konferencyjne hotelu Vienna House Easy Katowice (Sokolska 24, 40-086 Katowice) w dniach 28-29 listopada 2024 r. w trybie stacjonarnym (Sobota Rezydencka odbędzie się w dniu 30 listopada w trybie on-line).
4. Osobą upoważnioną do kontaktu ze strony Organizatora jest: Ewelina Stachurska-Rak, adres mailowy: esr@alfaevent.pl, telefon kontaktowy: 514837352.

§ 2 DEFINICJE
Przez następujące określenia użyte w niniejszym Regulaminie rozumie się: Regulamin – oznacza niniejszy dokument zawierający zbiór zasad i warunków uczestnictwa w Konferencji, dostępny na stronie internetowej pod adresem: sms2024.pl
Organizator – Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611 prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000, kapitał zakładowy w wysokości 5000 zł,  Katedra i Oddział Kliniczny Okulistyki, Wydziału Nauk Medycznych w Zabrzu, Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach oraz Polska Akademia Okulistyki.
Konferencja – oznacza organizowaną przez Organizatora konferencję w formie stacjonarnej pod nazwą: „XV Śląski Meeting Siatkówkowy” oraz szkolenie w formie on-line pod nazwą „Sobota Rezydencka”.
Rejestracja – oznacza zgłoszenie Organizatorowi chęci uczestnictwa danej osoby fizycznej w Konferencji poprzez wypełnienie Formularza zgłoszeniowego oraz dokonanie opłaty zgodnie z regulaminem opłat.
Formularz zgłoszeniowy – oznacza formularz dostępny na stronie internetowej: sms2024.pl za pomocą, którego następuje Rejestracja.
Potwierdzenie zgłoszenia – oznacza komunikat wysyłany przez Organizatora na adres poczty elektronicznej
podany przez Uczestnika w procesie Rejestracji, potwierdzający Rejestrację.
Uczestnik – oznacza osobę fizyczną, która została wskazana w Formularzu zgłoszeniowym.
§ 3 POSTANOWIENIA OGÓLNE
1. Konferencja adresowana jest do: lekarzy okulistów, lekarzy w trakcie specjalizacji, pielęgniarek (w zakresie sesji pielęgniarskiej, jeżeli się odbędzie).
2. W Konferencji mogą brać udział także przedstawiciele sponsorów. Ich uczestnictwo w Konferencji szczegółowo określa odrębny regulamin.
3. Oficjalny serwis internetowy Konferencji znajduje się na stronie internetowej pod adresem: sms2023.pl.
4. W ramach Konferencji odbędą się sesje tematyczne, kursy i sesje sponsorowane.
5. Postanowienia Regulaminu stanowią integralną część Rejestracji na Konferencję i obowiązują wszystkich Uczestników.
6. Wymagania techniczne niezbędne do korzystania ze strony internetowej Organizatora:
a. urządzenie mające dostęp do sieci Internet,
b. dostęp do konta poczty elektronicznej,
c. poprawnie skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki cookies. Proponowane przeglądarki: Microsoft Edge, Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari.
7. Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty, prezentowane na stronie internetowej Organizatora nie stanowią ofert w rozumieniu art. 66 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 380; zm.: Dz. U. z 2016 r. poz. 585). Informacje o Konferencji wraz z podaniem wysokości opłaty stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
8. Konferencja prowadzona jest w języku polskim. Nie wyklucza to jednak wygłaszania prelekcji w innym języku niż język polski.
9. Konferencja ma charakter zamknięty i nie stanowi imprezy masowej w rozumieniu Ustawy z dnia 23 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. 2009 nr 62, poz. 504).

§ 4 WARUNKI UCZESTNICTWA
1. Warunkiem uczestnictwa w Konferencji jest dokonanie Rejestracji za pośrednictwem Formularza zgłoszeniowego dostępnego na stronie internetowej Konferencji pod adresem: sms2024.pl do dnia 26 listopada 2024 roku do godz. 23:59 oraz wniesienie opłaty rejestracyjnej.
2. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak odmowa podania danych uniemożliwiających realizację rejestracji może skutkować odmową realizacji zgłoszenia.
3. W celu dokonania rejestracji, Uczestnik na stronie internetowej powinien dokonać rejestracji uczestnictwa oraz dokonać opłaty, jeśli status uczestnictwa tego wymaga.
4. Uczestnik otrzyma potwierdzenie uczestnictwa – certyfikat udziału w Konferencji wraz z punktami edukacyjnymi zgodnie z rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 lutego 2022 roku (tj. Dz.U. 2022.464) w sprawie sposobów dopełnienia obowiązku doskonalenia zawodowego lekarzy i lekarzy dentystów.

§ 5 OPŁATY

1. Informacja na temat wysokości opłat za uczestnictwo w Konferencji jest zamieszczona na stronie internetowej Konferencji.
2. Opłatę za udział w Konferencji należy uiścić na konto wskazane przez Organizatora.
3. Uczestnik może wybrać następujące formy płatności:
– Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach;
– Płatności BLIK, przelew elektroniczny przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności Przelewy24 obsługiwany przez PayPro S.A.
– tradycyjny przelew bankowy;
– płatność na miejscu gotówką lub kartą;

4.Płatność powinna być wykonana w terminie określonym na fakturze pro forma, lub fakturze VAT.
5. Aby skorzystać ze zniżek należy dokonać rejestracji w wyznaczonym przez Organizatora terminie promocyjnym.
6. Brak uregulowania należności za udział w Konferencji w terminie podanym przez Organizatora na stronie Konferencji, upoważnia Organizatora do anulowania zgłoszenia uczestnictwa, bez ponoszenia z tego tytułu jakiejkolwiek odpowiedzialności odszkodowawczej.

§ 6 REZYGNACJA Z UCZESTNICTWA
1. Uczestnik ma prawo do rezygnacji z udziału w Konferencji i uzyskania zwrotu poniesionych kosztów według
poniższych terminów:
a. Rezygnacja do 90 dni przed Konferencją – uczestnik nie ponosi kosztów anulacji;
b. Rezygnacja między 90 a 60 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 30% kosztów;
c. Rezygnacja między 60 a 30 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 50% kosztów;
d. Rezygnacja między 30 a 14 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 75% kosztów;
e. Rezygnacja 14 dni przed Konferencją – uczestnik ponosi 100% kosztów.
2. Zgłoszenia rezygnacji należy dokonać pisemnie na adres email: biuro@alfaevent.pl Wykreślenie z listy uczestników następuje niezwłocznie po przesłaniu potwierdzenia ze strony Organizatora.

§ 7 ZGŁASZANIE PRAC
1. Prace na Konferencję mogą być zgłaszane w formie abstraktów do prezentacji plakatowej.
2. Zgłaszanie abstraktu można dokonać do dnia 22 października 2024 za pośrednictwem formularza w trybie on- line, a w przypadku problemów dopuszczalne jest także zgłoszenie abstraktu drogą e-mailową pod adres biuro@alfaevent.pl
3. Nadesłane prace zostaną poddane ocenie recenzentów wybranych z grona Komitetu Naukowego Konferencji, a decyzja o ich przyjęciu i zakwalifikowaniu do prezentacji plakatowej, zostanie przesłana osobom zgłaszającym drogą elektroniczną do 30 października 2024 r.
4. Wraz z potwierdzeniem przesłane zostaną wszelkie szczegóły dotyczące przygotowania prezentacji na Konferencję.
5. Prace przygotowane w języku polskim i angielskim powinny być przygotowane wg następującego schematu:
a) Tytuł
b) Autor/Autorzy
c) Afiliacja (dotyczy wszystkich autorów)
d) Streszczenie
6. Streszczenie powinno zawierać:
a) wstęp,
b) materiał i metody,
c) wyniki,
d) wnioski.
7. Streszczenie nie powinno przekraczać 2200 znaków.
8. Autor, który dokonuje zgłoszenia pracy musi być uczestnikiem Konferencji i jeśli Jego status tego wymaga musi dokonać opłaty konferencyjnej zgodnie z cennikiem zawartym na stronie internetowej Konferencji.
9. Zgłoszenie pracy na Konferencję jest jednoznaczne z wyrażaniem zgody na udzielenie Organizatorowi licencji na publikacje wizerunku zarówno podczas Konferencji, jak również po jego zakończeniu przez okres do 6 miesięcy na platformie Konferencji, jeżeli Organizator zdecyduje się nagrywać Konferencję.
Szczegóły dotyczące udzielenia Umowy licencji zostaną przesłane Autorom.

§ 8 PRAWA AUTORSKIE
1. Nagrywanie, kopiowanie i rozpowszechnianie treści Konferencji jest kategorycznie zabronione.
2. Treści prezentowane są przez właścicieli praw autorskich osobiście lub za zgodą oraz wiedzą właścicieli praw autorskich.
3. Obrót materiałami edukacyjnymi następuje za zgodą ich twórców i nie narusza przepisów prawa, zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

§ 9 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Administratorem danych osobowych jest Organizator: Alfa event sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Żeromskiego 62 lok. 2, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem KRS: 0000959611 prowadzonego w Krajowym Rejestrze Sądowym przez Sąd Rejonowy Wrocław- Fabryczna, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, NIP: 8982274966, REGON: 52147925500000, który przetwarza dane osobowe Użytkowników (Uczestników) zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r oraz zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 10 maja 2018 roku.
2. Administrator podejmuje wszelkie stosowne środki bezpieczeństwa zgodne z powszechnie przyjętymi zasadami służącymi ochronie poufności informacji. Informacje o szczególnym znaczeniu, w tym dane osobowe oraz informacje związane ze szczegółami płatności zebrane w celu przeprowadzenia transakcji handlowych, są szyfrowane przed transmisją od użytkownika.
3. Dane osobowe, w związku z rejestracją, przechowywane są przez okres, w którym Organizator zobowiązany jest do zachowania danych lub dokumentów je zawierających, dla udokumentowania spełnienia wymagań prawnych, w tym umożliwienia ich kontroli przez organy publiczne.
4. Dane osobowe Uczestnika przetwarzane są w celu przeprowadzenia Konferencji, w tym stworzenia listy uczestników Konferencji.
5. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych i ich przekazywanie osobom trzecim dla celów przeprowadzenia Konferencji, w tym do stworzenia listy Uczestników oraz dla potrzeb streamingu. W przypadku, gdy dokonującym Rejestracji nie jest Uczestnik, również wyraża on zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych.
6. Dokonując rejestracji Uczestnik wyraża zgodę na świadczenie usług drogą elektroniczną w celach związanych z przeprowadzeniem Konferencji.
7. Podmiotom danych przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, możliwości ich poprawiania, usunięcia lub ograniczenia, prawie sprzeciwu wobec przetwarzania danych, prawie do ich przenoszenia, a także prawie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
8. Dane będą przechowywane do momentu cofnięcia zgody na ich przetwarzanie i nie będą przekazane do państwa trzeciego (poza Europejski Obszar Gospodarczy).
9. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do wzięcia udziału w Konferencji.
10. Dane osobowe Uczestników nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, i nie wywołuje to skutków prawnych.
11. Organizator przyjął i przestrzega polityki bezpieczeństwa.

§ 10 ZMIANY DANYCH OSOBOWYCH
1. Zalogowany w systemie użytkownik może wprowadzać na swoim koncie zmiany danych.
2. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku. Danych zbieranych automatycznie do transakcji zakupu nie da się zmienić lub usunąć.
3. Użytkownicy mają prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania. Usunięcie konta użytkownika z serwisu wymaga bezpośredniego kontaktu z Organizatorem i przesłania stosownej prośby na adres e-mail: biuro@alfaevent.pl.

§ 11 REGULACJE ZWIĄZANE Z PANDEMIĄ COVID-19
1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany formy organizacji Konferencji ze stacjonarnej na on-line, lub hybrydową ze względu na zagrożenie dla zdrowia Uczestników Konferencji wywołane pandemią Covid-19, lub inną chorobą zakaźną.

§ 12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
1. Organizator oświadcza, że treści przekazane przez niego w trakcie Konferencji mają charakter wyłącznie edukacyjny. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe u Uczestników lub osób trzecich, w związku lub na skutek wykorzystania przez Uczestników informacji, wiedzy lub umiejętności zdobytych w trakcie Konferencji.
2. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn wyłącznie zależnych od Organizatora, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym fakcie Uczestników oraz dokona zwrotu kwot wpłaconych przez Uczestników na wskazane przez nich konta bankowe.
3. W przypadku, gdy Konferencja nie odbędzie się z przyczyn niezależnych od Organizatora tzw. „siły wyższej”, Uczestnikowi nie przysługuje prawo do odszkodowania lub do zwrotu jakichkolwiek opłat związanych z uczestnictwem w Konferencji, a także kosztów usług dodatkowych zleconych Organizatorowi przez Uczestników Konferencji.

§ 13 REKLAMACJE
1. Wszelkie reklamacje Uczestników Konferencji wobec Organizatora powinny być zgłaszane w formie pisemnej za pośrednictwem adresu poczty elektronicznej lub na adres siedziby Organizatora i powinny zawierać: imię i nazwisko zgłaszającego reklamację, adres do korespondencji, adres email, numer telefonu, przedmiot reklamacji, datę Konferencji, wskazanie okoliczności faktycznych uzasadniających reklamację.
2. Reklamacje Uczestnik Konferencji może zgłaszać nie później niż w terminie 3 dni od dnia zakończenia Konferencji.
3. Po upływie wyżej określonego terminu żadne reklamacje nie będą uwzględniane.
4. Organizator rozpatruje reklamację w ciągu 14 dni roboczych od daty złożenia reklamacji i przekazuje swoje stanowisko podmiotowi składającemu reklamację w formie, w której złożył reklamację.

§ 14 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. Wysłanie zgłoszenia rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Konferencji oznacza akceptację postanowień Regulaminu, a także przestrzegania przepisów porządkowych oraz wszelkich innych ustaleń dokonanych między Uczestnikiem a Organizatorem.
2. Szczegółowy program Konferencji zostanie zamieszczony na stronie internetowej Konferencji na dwa tygodnie przed planowanym terminem rozpoczęcia Konferencji.
3. Wszelkie spory mogące wyniknąć z tytułu uczestnictwa w Konferencji będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Organizatora.
4. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają odpowiednie przepisy prawa polskiego.
5. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego zamieszczenia na stronie internetowej.
6. Organizator ma prawo zmiany postanowień Regulaminu. Zmiany wchodzą w życie od dnia ich zamieszczenia na stronie internetowej.

Opracował Zespół Alfa event

CERTYFIKATY

Zarejestruj się już dziś!

Nota prawna: tylko do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2019 r. poz. 499).

KONFERENCJA ROZPOCZNIE SIĘ ZA

Dzień(s)

:

Godzina(y)

:

Minut(y)

:

Sekund(y)

Biuro Organizatora:

Alfa event Sp. z o.o.

ul. Stefana Żeromskiego 62/2
50-312 Wrocław
e-mail: biuro@alfaevent.pl
www.alfaevent.pl
NIP: 8982274966
KRS: 0000959611